250 recensies op Google, Hoera!

Ronald PronknieuwsLeave a Comment

Jitty kapper amsterdam recensies

Deze ochtend kwam bij ons de 250ste recensie op Google binnen en wat voor een! Een prachtige review over onze salon en Valentina in het bijzonder. Recensies zijn voor ons heel belangrijk, omdat het een graadmeter is voor de kwaliteit wij leveren. We lezen ze dan ook met volle aandacht. Meestal zijn ze lovend, maar er zitten ook soms mindere of zelfs hele slechte tussen. Als dat gebeurt, dan trekken we ons dat echt aan. Uiteraard proberen we het altijd alsnog op te lossen voor de klant. En we bekijken alle klachten als een kans om te blijven groeien. Want van fouten kun je leren. Dat is soms hard werken, maar dat doen we juist graag, zodat we echt iedereen blij de deur uit kunnen laten gaan. Het is dan wel extra fijn als het harde werken beloond wordt met zulke goede cijfers. We hebben nu gemiddeld een 4.8 en dat is bijna hoogst haalbare!

De 250ste recensie 

Iris bedankt voor je mooie review. Dit komt echt bij ons binnen:

“Ik weet het nog als de dag van gisteren, september 2017, mijn eerste stap over de drempel van Jitty’s! Ik kwam bij Jitty’s terecht omdat ik opzoek was naar de voor mij beste haarkleur en Jitty’s bood uitkomst aan de hand van een kleurentest. De reden voor het zoeken naar de voor mij juiste kleur, zat hem in het feit dat ik letterlijk met mijn handen in het haar zat. Door veelvuldig blonderen zonder ondersteunende producten, hingen mijn blonde lokken er aardig, oké, ik ga het toch zeggen dood bij, dus er moest iets gebeuren! Het vertrouwen in de kapper was ver te zoeken, want het geen ik het liefste had en heb ‘hele lange lokken’, was door de mate van beschadiging niet meer haalbaar. Gelukkig bood Jitty’s uitkomst. Ik zou Jitty’s beschrijven als een knusse, eigentijdse salon die heel goed weet waar ze mee bezig zijn en altijd bij is met de laatste trends. Mijn persoonlijk voorkeur gaat uit naar Valentina. De kracht van Valentina is dat zij echt luistert naar mijn wensen, dit is in mijn ogen wat een professioneel kapster betaamt. Zo is er vanaf september 2017 ook niemand anders die deze lokken met een schaar of verf mag bewerken dan zij. En volgens mij spreekt de foto verder voor zich, Valentina bedankt! Jitty’s, ‘keep up te good work’! Ik blijf met veel plezier bij jullie komen, ook al moet ik hiervoor uit het mooie Twente komen.”

Nog een mooi voorbeeld

Deze review komt van een kenner, Fashion en make-up expert Tom Sebastian, die lovend is over onze Master Stylist Lia:

Meer dan een jaar kom ik nu Lia, elke keer weet zij mij te verrassen met haar ideeën, tips en mogelijkheden voor de aanstaande knipbeurt. Ik ben erg tevreden met het resultaat, de sfeer en de service.”

Service uit het hart

Als je elke dag de deur open doet om mensen blij te maken, dan zijn zulke recensies natuurlijk geweldig om te lezen. Maar wij weten dat dit niet vanzelf gaat. Haar en make-up is zo persoonlijk. En is voor een groot deel gevoelsmatig. Dit kan heel makkelijk fout gaan. Kwaliteit in ons vak is heel kwetsbaar en van vele factoren afhankelijk.

De basis van onze kwaliteit

Ondertussen zijn we 18 jaar open met onze salon. Vanaf dag 1 hebben we continu geïnvesteerd in twee dingen: educatie voor het hele team en hele toffe medewerkers. Service kun je deels aanleren door de juiste dingen te doen, maar empathie dat moet in je zitten. Dus wij nemen in eerste instantie betrokken en sociaal vaardige kappers aan. Kappers hebben een dienstbaar beroep, net als een ober in een restaurant of een medewerker van een callcenter. Als je het oprecht leuk vindt om andere mensen blij te maken, dan gaat je dat ook lukken. 

Educatie is inspiratie

Kappers die meerdere jaren in het vak zitten, weten wat ze doen. Nieuwe technieken leren, trends bijhouden blijft natuurlijk belangrijk. Maar veel belangrijker is om de motivatie van de kapper te blijven stimuleren. Niets is zo motiverend voor een mens als een groeiproces. Voor kappers is dat net zo. Door heel veel te investeren in educatie krijg je kappers die kunnen blijven groeien en daardoor blijven overlopen van enthousiasme. Dus bij ons geen gemaakte glimlach, maar kappers die nog altijd met het volste plezier het onderste uit de kan willen halen voor hun klanten. Dat enthousiasme is typerend voor Jitty’s!

Dankbaar

Het  jitty’s team is heel dankbaar voor alle recensies, de goede en de slechte. Het stimuleert ons om elke dag weer het beste uit onszelf te halen. Niet voor niets zegt manager Ronald regelmatig “Je bent zo goed als je laatste klant!”. Met andere woorden, bij elke klant zet je je opnieuw voor de volle 100% in en wij doen dat met liefde en passie.

Wil je meer recensies lezen, dan vind je er hier en hier nog veel meer.

We wensen jou elke dag een Happy Hairday!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *