ALWAYS HAPPY HAIRDAYS WITH JITTY’S!

jittys-fans-1Bij Jitty’s doen we de deur in de ochtend open om zoveel mogelijk mensen blij te maken. Hoe meer fans wij hebben, des te beter weten wij dat ons doel bereikt is. Maar onze klanten maken ons ook blij. Het is bijna een familiegevoel dat wij ervaren. Je ziet een vaste klant binnen lopen en het eerste dat je denkt is: “Wat leuk dat jij er bent!”

Dit gevoel, dit welkom heten en er echt willen zijn voor je klanten, dat is de Jitty's aanpak. Persoonlijk, oprecht geinteresseerd, integer en ook het liefst een beetje verrassend. Want hoe goed je als kapper je vaste klant ook kent, elke keer is toch weer een nieuw bezoek, waarbij je samen op zoek kunt gaan naar een nieuwe look. Hoe vaak horen wij niet: "doe maar hetzelfde als vorige keer". Hoe leuk is het om dan om als kapper te kunnen zeggen: “wat we de vorige keer gedaan hebben, is natuurlijk prima. Maar wat zou je ervan zeggen als we deze keer een kleine verandering aanbrengen om het weer spannend en nieuw te maken?”.

Wij willen met jou delen hoe onze klanten hun bezoek aan Jitty's ervaren. En met welk gevoel zij de kapsalon doorgaans verlaten. In onderstaande interviews valt te lezen hoe onze klanten de service van Jitty's ervaren. Wij nodigen je van harte uit om de verhalen te lezen.

BOEK NU

Klik hier voor de foto’s van onze klanten

guido

Op een onafhandelijke kappers review site zijn veel mooie recenties te lezen met maar liefst een gemiddelde van een 9.6!